Móra Ferenc Általános Iskola

Móra Ferenc Általános Iskola TP 191 001 696

Tehetségpont Iskola

http://tehetseg.hu/tehetsegpont/tp-191-001-696

Iskolánkban aktív sport- és művészeti élet zajlik. A diákok több területen, sokszínűen válogathatnak és próbálhatják ki képességeiket a változatos sportjátékok és művészeti ágak között.  Rendkívül fontos számunkra, hogy testileg, lelkileg egészséges, jó mozgású, nyitott, magabiztos, talpraesett és életvidám gyermekeket neveljünk. Minden tanuló lehetőséget kap arra, hogy mozogjon, kibontakozzon és megtanulja kifejezni önmagát. A jó képességű, tehetséges diákokat a versenyek és továbbtanulás területén is támogatjuk.

 

  1. február 17-től tehetségpont lett iskolánk. A sport és művészet szeretetére való nevelés és a gyermek személyiségének fejlesztése, kibontakoztatása, sikerélménye kiemelt célunk. A kosárlabda és színjátszás területén aktív tehetségkutató, támogató munkát végzünk, ezért a tehetségpontban a két tevékenység fontos helyett foglal el. Változatos program és verseny lehetőséget kapnak tanulóink. Évek óta szép eredményeket érünk el mindkét területen.

Sportélettel kapcsolatosan itt tájékozódhat: SPORT

Közös tréning a Proscenion Drámaszínpad (felnőtt színtársulat) és az AMI Színkörrel

Február 25-e délután egy nagyszerű improvizáció és helyzetgyakorlat tréningen vettek részt színjátszóink a Proscenion Drámaszínpaddal. Kati Gábor (társulatvezető, színész, rendező) és Stampfeel Krisztina (színész, rendező) egy nagyszerű játékos délutánt tartott diákjainknak. Az ismerkedő játékoktól az együttműködésig és az improvizáció előkészítő gyakorlatáig minden megtalálható volt a palettán.

A páros rögtönzéseknél és a helyzetgyakorlatoknál témákra rendkívül jól reagáltak színjátszóink. Energikus, valós és humoros elemek keveredtek a játékban. A tréning végén egy oldott beszélgetés során meséltek a művészek pályájukról, szakmai munkásságukról, majd tapasztalatcserével zártuk a napot.

A tehetségpontban is együttműködő partnerünk első nagyszerű közös programján vehettünk részt.

 

Mórasztár II. forduló  – Ki mit tud? (tehetségkutató délután)

  1. február 27-i tehetségkutató délután második fordulója szinte teltházzal zajlott le. Óriási drukkolás és szavazás ment az előadott számok közt. Egy színvonalas, minőségi és teljesen „fair play” második fordulót láttunk. Mind a közönség és a zsűriző tanárok élvezték a műsort.

Láttunk táncos, zenei, énekes, színpadi és előadó művészeti produkciókat is. Mindegyik műsorszámon látható volt a felkészültség és a kitartó munka. Néhány versenyző még elkészítő tanár segítségét is kérte az előadásához.  Remek saját ötleteket láttunk a színpadon.

A forduló végén sokan szavaztak és pontozták a fellépőket, majd az összeszámolás alatt egy remek drámajátékkal, a zenés karmesterrel szórakoztatták a drámás tanulók az egész, bevont közönséget. Nevetéssel és egy szívből jövő tapssal zárult az esemény. Az eredményhirdetés után is mosolygó versenyzők mentek ki a teremből.

Szép volt diákok! Kíváncsian várjuk a harmadik fordulót is.

 

Közönségtalálkozó – Kálloy Molnár Péterrel

  1. március 19. 15:30

 

Az AMI Színkör meghívására itt járt nálunk az iskolában Kálloy Molnár Péter a híres színművész, rendező, költő, zenész, énekes és műfordító. Egy fantasztikus embert, nagyszerű művészt ismerhettek meg a gyerekek és a pedagógusok.

Az ÁMK-ból Körömi Gábor, s csapata is részt vett a találkozón. A táncteremben sokan összegyűltünk és türelmetlenül vártuk a művészt. Mikor megjött mindenki nagy lelkesedéssel, tapssal fogadta.

 

Az AMI Színkör egy kis meglepetéssel fogadta a vendéget. Verseiből, dalaiból adtak elő egy összeállítást megnyitóként, amit nagyra értékelt a színművész. Ezt követően megkezdődött a beszélgetés. Sok történetet elmondott a gyermekkorából, iskoláiról és családjáról, majd egy-egy szívből jövő emlék után gitárt fogott és játszott nekünk több saját dalt is. Később beszélt a tanulmányairól, a színházról, színészetről, rendezéseiről és filmszerepeiről is. Elhozta könyveit is és felolvasott második kötetéből, verseiből nekünk. A diákok ezután kérdezhettek bármit a sokoldalú művésztől. A kisebbek a „Beugróról”, a nagyobbak zenéivel, színházi, filmbeli szerepléseiről érdeklődtek.

 

A színkör még egy jó háromnegyedórát beszélgethetett a színművésszel. A szakmai beszélgetés nagyon izgalmas és személyes jellegű volt. Búcsúzóul aláírt és fényképezkedett velünk Kálloy Molnár Péter és meghívott néhány előadására is.

Boldogok vagyunk, mert nemcsak a művészt, hanem egy fantasztikus embert ismertünk meg általa. Köszönjük ezt a feledhetetlen napot!

fotó a cikk után

 

 

Proscenion Drámaszínpad- Ágacska (Csukás István)

  1. március 23.

Itt járt nálunk az ELTE-ről érkezett  Proscenion Drámaszínpad a Radnóti Miklós Művelődési Házban és előadta az „Ágacska” díjnyertes előadását az általános, s művészeti iskola diákjainak.

A színdarab megkezdését már nagy előkészületek várták. Az AMI Színkör belekukkanthatott a főpróbába is, ahol Kati Gábor (rendező, egyesületvezető) nagy szeretettel fogadta a kis színjátszókat. Ezt követően lassan megtelt 14 órára a nézőtér. Iskolánkból és a Nagy Imre Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskolából érkezett diákok második közös szervezése, eseménye volt a helyi színházlátogatás, ahol tehetségpont partnerünk a Proscenion Drámaszínpad adta az előadást.

Az „Ágacska” színpadi feldolgozás nagy sikert aratott minden gyermek körében. Óriási taps fogadta a színészeket. Egy szép, tanulságos, dalos és humoros előadás után szívünkben szeretettel, s nagyszerű élményekkel tértünk vissza az iskolába. Az AMI Színkör Kati Gábor meghívására még beszélgethetett közvetlenül az előadás után a színészekkel az élményekről és szakmai kérdésekről.  Egy igazi barátság kezdődött meg a két csapat között, ami jövőre kiteljesedett, akár egy közös produkcióban is. Reméljük jövőre is találkozunk partnerünkkel.

 

Kerületi drámajáték bemutató

 Móra drámajátékos (alsó tagozat) és az AMI Színkör  (felső tagozat) közös szereplése

  1. március 24.

Egy csodálatos élményben volt részünk, hiszen végre együtt léphetett színpadra az alsó és felső tagozatos drámás és színjátszó csapatunk. Már a felkészülések során nagyszerű volt a hangulat. A két csapat kiegészítette egymást és rendkívül jól érezte magát a közös munka során.

A nagy napon több csepeli tanító, tanár tekinthette meg a táncteremben drámajáték bemutatónkat. Az alsó tagozatos drámások kezdték meg az összeállított drámajáték sorozatukat, ahol nagyszerűen helytálltak és élvezettel játszották a gyakorlatsorukat. Volt még közös játék is, amelybe néhány nagy drámás is besegített. Ezt követően érkezett a felsős csapat, akik megmutatták, hogy a drámajátékon és gyakorlatokon keresztül hová lehet eljutni, ha valaki kitartóan műveli e művészeti ágat. Végül ráadásként egy színházi gyakorlatot mutattak be a közönségnek.  A bemutató végén még egy közös zenés együttműködő játékra is sor került, amelybe néhány pedagógus is csatlakozott a nézők soraiból.

A két csapat nagyszerűen helyt állt és szívből játszott. Az órát követő szakmai beszélgetésen nagyon jó véleményezést kaptak, ahol örömmel meséltek a pedagógusok a bemutató élményeiről.

Köszönjük a megtisztelő figyelmet és reméljük jövőre is lesz ilyen lehetőségünk, hogy bemutassuk további fejlődésünket.

DSCF2588 cikk után

 

Színházi nap- AMI Színkör kulisszajárás a Víg Színházban és a „Toldi” a Pesti

  1. március 25.

Izgalmas napra készültünk a felsős színjátszókkal, hiszen meghívást kaptunk a Vígszínház kulisszái mögé.

Az utazás és az előző nap fáradalmait a Margitszigeten pihentük ki, ahol egy kis, szabadidős közös játékkal ünnepeltük a szabadságot. Jó hangulatban telt már a délután eleje. Beszélgettünk és sétáltunk egyet a csodás szigeten.

Később már Balassa Jusztina (VÍGdiák programvezető) és kedves kollégája fogadott minket a Vígszínházban. Rendkívül vártuk a találkozást és rengeteg színházzal kapcsolatos kérdés várt válaszadásra. A kulisszajárás hosszú túra volt, de hihetetlenül izgalmasnak bizonyult. Olyan helyekre is bemehettünk, ahol néző nem jár. Megismerhettük a színház belső működését, technikáját és végül a színház porondján is sétáltunk egyet. A csapat jól érezte magát a túrán.

Ezt követően elindultunk a Pesti Színházba. A Deák téren végre megpihentünk és egy jóízűt ettünk, beszélgettünk az eddigi élményeinkről. Később már „Toldi” nagyszerű előadását élvezhettük. Lebilincselő élmény volt az egyedi előadás, átdolgozás. Láttunk egy fantasztikus színészt, sőt még az előadás után beszélgettünk is Csőre Gábor aranygyűrűs színművésszel.

Az első közös kirándulásunk feledhetetlennek és sikeresnek bizonyult. Remélem még sok ilyen lesz.

cikk után (1)

 

XXIV. Weöres Sándor Országos Gyermekszínjátszó Találkozó

 AMI Színkör „Kekszmesék”

  1. április 10-11-12.

Hosszú felkészülés után eljött a pillanat. Indulhattunk az országos színjátszó versenyen, ahová a tavalyi sikeres szereplésünk (Móra Színkör – Döntés – avagy Egri csillagok a mi szemünkkel – bronz) után meghívtak minket.

Már pénteken kisebb közönség előtt zajlott a főpróba. Setény Mária tanító és az 5-6. osztályos napközi tekintette meg, majd véleményezte az előadást.  A taps és Marcsi néni javarészt pozitív véleményezése alapján bátran indultunk a versenyre.

Szombaton délután együtt utaztunk a Marczibányi Téri Művelődési Központ, a Magyar Drámapedagógiai Társaság székhelyére, vagyis a verseny színhelyére, a főpróbára. A kamarateremben az előkészületek után délután öt órakor megkezdődött a két órás próba és technikai beállás. A nap végén megelégedetten jöttünk ki a kamarateremből.

Vasárnap már kora reggel indultunk és már háromnegyed tízre ott voltunk a helyszínen. A bejelentkezés után, a sok csapat között megtaláltuk nagy nehezen öltözőnket, majd elfoglaltuk 10 percre és az átöltözés után máris indultunk a megnyitóra a színházterembe. Összeismerkedtünk több gyermekszínjátszó csapattal és láttunk több nagyszerű előadást is. Egy újabb sikeres próba után sétáltunk és ebédeltünk egyet a Millenáris Parkban, majd utána visszaérkezve 14:30-kor megkezdtük előadásunkat, vagyis a „Kekszmesék” című előadásunk premierjét a kamarában. Az előadás jól sikerült és sok tapsot kapott. Ezután már megkönnyebbülten ültünk be a nézők soraiba és élveztük a többi előadást.

A nap végén az elnök kiosztotta az okleveleket, ahol a „Kekszmesék” és csapatunk jó véleményezést kapott és „bronzminősítést” ért el első előadásával (ahogy elődje is). A szakmai beszélgetés után felszabadultan pihentünk és végre ettünk egy jót a parkban.

Egy fantasztikus versenyen vagyunk túl, ahol bizonyította csapatunk, hogy érdemes foglalkoznia a színjátszással és ezt jövőre is megmutatja. Élményekben, tapasztalatokban és tanulságokban gazdagon tértünk vissza Csepelre. Köszönjük a könyv írójának, Wayne Rice-nak e nagyszerű történeteket, ami most már a miénk is.

 

cikk utánAmi színkör, Kekszmesék_bronz minősítés_tehetségpontba, Kekszmesékhez kiegészíttőnek

 

 

Április 17.

Tehetségkutató harmadik forduló

 

Április17-én, pénteken 14 órától 16 óráig egy fantasztikus bemutatót láthattunk. Egy igazán felkészült csapat állt elénk és úgy gondolom, talán a legjobb fordulót tekinthettük meg. A zenében kürt, koboz, míg az éneklésben nép, egyházi dalok szerepeltek. A táncban a hip- hop kategóriában a duó mellett, megjelent a szólótánc is. Rengeteg szép verset, prózai monológot hallottunk a felkészült színjátszóktól. A közönséget megnevetette, elvarázsolta a beugró stop játék, amelyet az AMI Színkör színvonalasan képviselt.

Az egyik legszebb, legszínvonalasabb fordulót láthattuk!

 

fotó a cikkhez

 

Móra Drámajátékos – Drámajáték szakkör alsó tagozaton

 

Idén az alsó tagozaton elindult a drámajáték szakkör. Sokan jelentkeztek és nagy érdeklődéssel kezdtek bele a tanulmányaikba a diákok. 2-3. osztályos tanulókból épül fel a csapat. Jelenleg 12 főt számol. Heti 1 órát tartunk, minden szerdán.

Az első félévben a közösségépítés és az érdeklődés felkeltése volt az elsődleges szempont. Ez két hónap munkája után beérett. Sok ön- és társismereti gyakorlatot játszottunk. A drámajátékok a képességfejlesztést célozták kifejezetten. A gyerekek örömmel, lelkesedéssel tanulták a sok újdonságot. Az érzékszervi játékok, fantázia, emlék fejlesztő gyakorlatokkal kezdtünk, később jöttek az utánzó játékok. A kreativitást fejlesztő, mozgás, térgyakorlatok hangsúlyt kaptak. A helyzetgyakorlat némajáték, beszédtechnika, kommunikációs, koncentrációs feladatok szinte minden órán jelen voltak.

Egy tanítási dráma órán részt vettek a tanulók, ahol családdal kapcsolatos témákat dolgoztunk fel. Egy elképzelt személy köré építettük fel óránkat „Csaba” címmel. Az órán szüleinkkel, osztálytársainkkal kapcsolatos viszonyunkat, különböző családi problémákat boncolgattunk.

A második félévben az utánzó gyakorlatok, szerepjátékok és bizalmi gyakorlatok kaptak hangsúlyt. A gyerekek fokozatosan ismerkedtek az improvizációval és kreativitást fejlesztő gyakorlatsorokkal. A családjáték és a varázsló lett a két kedvenc játékuk.

Videón keresztül megtekintettük karácsonykor a „Diótörő és egérkirály” musical változatát, majd január végén a „Minden egér szereti a sajtot” című bábjátékot. A Radnóti Miklós Művelődési Házban az „Ágacska” című színdarabot közösen tekintettük meg és beszélgettünk róla. Kálloy Molnár Péterrel pedig személyesen találkoztunk és beszélgettünk az iskolában.

Először a kerületi drámabemutatón szerepeltek az alsós diákok drámajátékokkal együttműködve a felső, AMI Színkörrel. Nagyon jól sikerült, koncentrált, még talán kissé félénk volt a csoport. Ezt egy közös, örömteli felkészítő óra előzte meg, ahol megszerették a felsős diákokat az alsó tanulók.

Az utolsó egy hónapban pedig már készültünk a „Padlás” musical „Finálé (Varázskönyv)” című mozgás koreográfiájára. A produkciót kétszer adtuk elő (a drámabemutatón és a Mór napon).

Az év végén tartottunk egy alsó drámabemutatót a szülőknek, ahol az eddig tanult elemeket sikeresen mutatták be a tanítványok. A koreográfia itt került először bemutatásra. A bemutató pozitív visszajelzéseket kapott.

A Móra napon, szabadtéri színpadon debütált a nagy nyilvánosság előtt a „Padlás”. A diákok bátran, szinte hibátlanuk hajtották végre a mozgáskoreográfiát.

Összefoglalva egy jó közösség alakult ki, ahol a személyiségük, képességeiket fejlődött a diákoknak. Nyitottabbak, kitartóbbak lettek a tanulók. A csapatszellem, problémamegoldás fejlődött.

Az utolsó órán minden tanítvány elmondta, hogy lelkesen várja a folytatást jövőre.

A szülőkkel való megbeszélés után a következő tanévben már alapfokú művészeti iskolában szeretnénk folytatni a képzést, színjáték előképzőn.

 

  1. június 16 – június 21.

 

Szakmai drámatábor – Agárd – Gesztenyéskert

 

 

Következzen a szakmai kövezzen a szakmai drámatábor beszámolója…

 

Naponként fogunk haladni és leírom a tréning vagy adott program címét, témáját pár szóban, hogy értsétek mi, miért történik.

 

  1. nap
  2. tréning: Drámajátékok és helyzetgyakorlatok

Székesfehérvár, Kodály Zoltán Alapfokú Művészeti Iskola, 5. osztályával
Foglalkozást vezető drámapedagógus: Kiss Gabriella és Kis Szabolcs

Sajnos az első tréningről jelenleg még nincsenek feltöltésre kerülő fotók, de hamarosan jönnek ezek a képek is! Egy hihetetlen jó foglalkozás volt a fehérvári drámásokkal. Köszönjük.

  1. tréning: Drámajátékok és gyakorlatok (fotók ebből)

Velence, Nevelőotthon és a Szivárvány törzs néhány tagja (felső tagozatos diákok)
Foglalkozást vezető drámapedagógus: Kis Szabolcs (vendégcsapat vezetője: Bakos Magdolna)

Nagyon jól éreztük magunkat. Jókat nevettünk és a sok drámajáték mellett még a rögtönzés egyszerű formáit is kipróbáltuk. Köszönjük.

Szabadidős program: biciklizés volt a tó mellett és egy kis csobbanás Velencén.

 

  1. nap
  2. tréning: Helyzetgyakorlatok, improvizáció és elmélyítés (fotók ebből)

Székesfehérvár, Prospero Színkör, felnőtt színkör
Foglalkozást vezető: Micskó Zoltán (a társulat vezetője)

Egy fantasztikus kezdése volt a napnak. Jó néhány új gyakorlatot tanultunk és sok tapasztalattal lettünk gazdagabbak. A fantáziaképek, a nagyobb csoportos imprók igazi kihívások voltak számunkra. Köszönjük.

A tréning előtt zenére egy mozgásos fantáziagyakorlatot mutattunk be házigazdaként. (fotók az elején)

  1. tréning: Improvizáció és elmélyítés

Budapest, Proscenion Drámaszínpad, felnőtt színkör
Foglalkozást vezető: Kati Gábor (a társulat vezetője) és Kis Szabolcs (drámapedagógus)

Sok érdekes gyakorlatsort ismertünk meg, amelyekkel építhetjük a játékunkat, az átélést és a rögtönzést. A képzelőerőnket, kreativitásunkat is próbára tette Gábor. Szuper volt. Köszönjük.

Szabadidős program: sétáltunk, játszottunk a gárdonyi Parkerdőben, majd újabb csobbanás Agárdon.

Este még egy különleges előadás fogadott minket.

Tűzszínház – Molnár Hajnalka cirkuszpedagógus, légtornászoktató és a Pirkompánia vezetője. Köszönjük az élményt.

esti mozi: Holt Költők Társasága

 

  1. nap

Művészbejáró:

  1. Találkozás és egy feladat (improvizáció szövegre) Kelemen István színművésszel (Székesfehérvár, Vörösmarty Színház).

Beszélgetés a színházról, színészetről, pályáról és a kedvenc előadásokról, végül impró. Hálásan köszönjük az élményt.

  1. Találkozás Pethes Mária költő-íróval (Agárd) otthonában.

Beszélgetés az írásról, költészetről, majd versfelolvasás, értelmezés. Óriási élmény volt. Köszönjük.

  1. saját tréning: Álomtréning (fantázia-, mozgásgyakorlatok, néhány a fizikai színház technikáiból)

Foglalkozást vezető drámapedagógus: Kis Szabolcs (AMI Színkör vezetője)
Mi az álom? Zenés fantázia és mozgásgyakorlatok. Éld át a zenét, majd álomutazás és álomépítés.

Szabadidős program: csata a gárdonyi Rönkvárban (összecsaptak a törökök és a magyarok), majd Gárdonyi Géza Emlékház látogatása, végül fagyi.

 

  1. nap
  2. tréning: Mozgás óra (mozgástréning)

Foglalkozást vezető színjátszó: Virág Anna Júlia

Sajnos erről a tréningről csak videó készült. Hihetetlen jó és fejlesztő hatású foglalkozás volt. Köszönjük.

  1. tréning: Improvizáció – típusfeladatok és „reálista játék” (elmélyítés)
    Kreatív gyakorlat (videóklip rendezése) Marton Dáviddal (színjátszó)

Székesfehérvár, Aréna Színtársulat (vendég Virág Anna Júlia és Marton Dávid)

Foglalkozást vezető drámapedagógus: Kis Szabolcs

Zenés fantázia és mozgásgyakorlatok, átélés, majd rengeteg új típusú, témájú improvizáció. Realista játék, problémamegoldó gondolkodás fejlesztése.

A kreatív gyakorlattal az egész csapat együttműködését teszteltük. Köszönjük srácok.

 

  1. Zeneművészeti foglalkozás:

Konga és egyéb ütőhangszerek (az agárdi, gárdonyi KONGA együttes)

Feledhetetlen, felszabadító volt a közös zenélés. Sosem felejtjük el. Köszönjük.

  1. Találkozás egy fotóssal: az operatőri munka és a színház

Majszín Éva vezette a foglalkozást. Beavatott minket a fotózás, filmezés, operatőri feladatok rejtelmeibe. Feladatként fotóztunk színházi szemmel, majd Vica értékelte az alkotásokat különböző szempontok alapján. Köszönjük, sokat tanultunk végre erről a területről is.

Szabadidős program:

Este tábortűz és közös éneklés… végül egy igazi kártyaparti a mesterrel.

 

  1. nap

Kirándulás:

Hajókirándulás. Kempp (Katonai Emlékpark) és Arborétum Pákozd-Sukorón.
Múzeumfoglalkozás, kilátó és játék.

Záró tréning:

AMI tréning – Összetartozás tréning (bizalom és közösségerősítő gyakorlatok)

Beugró a tábor zárásaként.

Közös buli – éneklés és tánc

 

  1. nap

 

Utolsó reggeli együtt, majd takarítás, pakolás és búcsúszás a házigazdától, Adritól.

Vonattal mentünk haza Budapestre.

Sohasem felejtünk el agárdi gesztenyéskert!

 

Drámatábor videók:

 

AMI Színkör – Drámatábor – 2015. június 16 – 21. – Agárd, Gesztenyéskert:

https://www.youtube.com/watch?v=g6pF7KW5XC8

 

Drámatábor 2015. június 16-21 – DT – AMI – 2. videó:

https://www.youtube.com/watch?v=0F7ICNbduMo

 

 

 

 

 

  1. október 3.

A „VÍGDIÁK NAP”, avagy a Vígszínház vonzásában

 

AMI Színkör, vagyis a színjáték tanszak tanulmányi kirándulása

 

 

  1. október 3-án, szombaton egy fantasztikus napot töltött együtt az AMI Színkör mindkét csapata (alsó tagozat – előképző 1., felső tagozat – alapfok 2.). Egy hihetetlen délután és este volt.

A Margitszigeten megmutattuk milyen az igazi drámás „labdaszerző”, majd együtt élveztük a Zenélő kút muzsikáját (néha a vizét is a szélnek köszönhetően). A zene bűvöletében karmestereink, táncosaink akcióba léptek.

A Vígszínházban egy rendkívüli kulisszajárásnak voltunk tanúi, ahol a diákok kéz a kézben sétáltak végig a rejtett színházi berkekben és betekinthettek egy próbába is, amit Eszenyi Enikő vezényelt. Meglepetésünkre még Hegedűs D. Géza is odaköszönt a csapatnak a kulisszák mögött.

Ezután egy nagyon jó drámaórában volt része a felső tagozatnak, ahol drámajátékok sokasága következett. Az élményekkel teli alsósok, ekkor már úton voltak hazafelé. A nagyok kitettek magukért az órán és még új játékkal is gazdagodtunk.

Este egy közös vacsorán beszéltük meg az élményeket és az ezt követő előadás elemzésének szempontjait. Később már a „Hegedűs a háztetőn” című klasszikus előadást tekinthettük meg, ami hihetetlen jó volt. Hamarosan elkészülnek a színjátszók színházi elemzései az előadásról, amelyből meg is osztunk egy pár részletet a facebook oldalunkon.

Köszönjük Vígszínház ezt a csodálatos napot! Vígdiákok lettünk!